فروش در واتساپ

فروش در واتساپ

فروش در واتساپیعنی به مخاطبین جدید پیام ارسال کنید و فروش خود را افزایش دهید! شما میتونید به هر شماره ای از هر صنف و شغل خاصی پیام ارسال کنید و ما در این مراحل به شما کمک میکنیم

ارسال پیام مستقیم به مخاطبین دارای نرخ تعامل فوق العاده بالایی هستند. برقراری ارتباط از طریقواتساپبیش از ۷۰ درصد از کاربران را درگیر می کند که حتی از پیامک نیز بالاتر است. این روش به کسب و کار شما رونق و بهترین پاسخگویی را برای بازاریابی می دهد.

در چرخه های فروش، آهسته و پیوسته برنده مسابقه است.ممکن است هفته ها یا ماه ها بگذرد تا مشتری تصمیم بگیرد که راه حل یا خدمات شما نیازهای او را برآورده می کند. به همین دلیل زنده نگه داشتن ارتباط بسیار مهم است.

برای خرید محصولات یا خدمات، چت زنده می تواند به کاهش ریزش مشتری و افزایش سریع تبدیل شما کمک کند.اما این امر مستلزم آن است که مشتریان شما آنلاین بمانند که برای چرخه های فروش طولانی تر عملی نیست.

از سوی دیگر، واتساپ با سبک زندگی امروزی ما هماهنگی بیشتری دارد. با بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان و نرخ باز شدن چشمگیر ۹۸ درصد ، این برنامه برای برقراری ارتباط و پاسخگویی به سؤالات در مدت زمان طولانی است.

در این پست، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از مزایای واتساپ برای فروش، مشتریان احتمالی و فعلی را جذب کنید.

مزایای فروش در واتساپ

مانع کمواتساپ به شما امکان می دهد با مشتریان در کانالی کهقبلاًاز آنها استفاده می کنند ارتباط برقرار کنید. اکثر مردم چندین بار در روز پیام های خود را چک می کنند که واتساپ بهساده ترین و راحت ترینراه برای برقراری ارتباط با مشاغل تبدیل می کند.

دسترسی جهانی واتساپ به عنوان برترین برنامه پیام رسان در ۱۲۸ کشور جهان معرفی شده است و به شما امکان می دهد شبکه خود را گسترده تر از سایر کانال ها پخش کنید.

فروش در واتساپ

سرعت.یکی از بزرگترین ناامیدی های مشتریان ، صف های انتظار بی پایان و پاسخ های تاخیری است. پیام‌های واتساپ کوتاه‌تر و مستقیم‌تر از ایمیل هستند، به این معنی که می‌توانیدسریع‌تر به سؤالات و مشکلات مشتریان واکنش نشاندهید و احتمال ریزش را کاهش دهید.

درک برند.چیزی صمیمی در مورد قرار دادن آن در لیست مخاطبین تلفنی مشتریان شما وجود دارد. به مشتریان شما نشان می دهد که در سطح آنها هستید و حس آرامش بیشتری نسبت به تلفن یا ایمیل ایجاد می کند.

حریم خصوصی.در عصر حاضر، نگرانی های مربوط به حریم خصوصی داده ها در حال افزایش است. به لطف رمزگذاری سرتاسر و تعهد آن به محافظت از حریم خصوصی کاربران، واتساپ گزینه ای امن برای مشتریانی است که مایل به ارسال پیام به مشاغل هستند.

مطلب پیشنهادای : ارسال انبوه پیام در واتساپ

چه چیزی برای مشتریان خود ارسال کنید

شما مخاطبین خود را ایجاد کرده اید، حالا می پرسید چه چیزی ارسال کنید؟ و جواب ما این است:محتوا پادشاه است. محتوای جذاب کلید اصلی، فروش و حفظ است (که در نهایت منجر به فروش بیشتر می شود). آنچه به عنوان محتوای جذاب در دنیای پیام‌رسانی مستقیم به حساب می‌آید با بازاریابی قدیمی متفاوت است. شما بایدسه اصل مهمزیر را در نظر داشته باشید:

  1. آن را منحصر به فرد کنید
  2. آن را کوتاه و ساده نگه دارید
  3. شماره موبایل و راه ارتباط را اعلام کنید

به مشتریان خود چیزی منحصر به فرد ارائه دهید که فقط از طریق واتساپ شما در دسترس است. این به مشتری انگیزه می دهد تا با شما مشارکت کنند و دلیلی برای ماندن در کنار هم داشته باشند. تخفیف‌ها، تبلیغات، هزینه‌های رایگان مانند حمل و نقل بدون هزینه، راه زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کوتاه نگه داشتن پیام شما نیز مهم است. اگرچه واتساپ از ۶۵۵۳۶ کاراکتر پشتیبانی می کند. پیام های مستقیم کوتاه، مختصر و دقیق هستند و این همان چیزی است که مشتریان شما انتظار دریافت آن را دارند.

در نهایت، مردم با شماره موبایل شخصی راحت تر هستند.هنگامی که این اعتماد به دست آمد، یعنی تماس مشتری خود را جمع آوری کردید، مهم است که آن را برای تجارت آینده پرورش دهید. شما می توانید پیام خود را به صورت محدود ارسال کنید تا در واتساپ بلاک نشوید.

ایجاد ارتباط با مشتری

ایجاد روابط عالی با مشتریجام مقدس برای اکثر مشاغلاست. جذابیت واتساپ این است که شما با مشتریان خود در کانالی ارتباط برقرار می کنید که آنها برای برقراری ارتباط با عزیزان خود از آنها استفاده می کنند.

همراه با خدمات سریع‌تر، مستقیم‌تر و شخصی‌تر، واتساپ می‌تواند شما را به مشتریان نزدیک‌تر و در نهایت تبدیل‌های بیشتر کند.

تبلیغات

واتساپ به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی پتانسیل استفاده نشده ای دارد. شما می توانید محتوای اطلاعاتی یا تبلیغاتی مشتریان خود را از طریق نرم افزار بیزینس سندر پرو به راحتی برای آنها ارسال کنید

اشتراک گذاری این مقاله
لینک اشتراک گذاری
مطلب قبلی

استراتژِی موفق بازاریابی واتساپ

مطلب بعدی

یه دروغ بزرگ در خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

بازاریابی در واتساپ

به عملیات بازاریابی و مشتری یابی در شبکه اجتماعی واتس اپ، واتساپ مارکتینگ گفته می شود. در کل، شبکه های اجتماعی…
بازاریابی در واتساپ